onsdag 5 december 2007

Jag upptäckte en högst underhållande individ nyss. En 16-åring som startat upp ett AB, tack vare... Ja, vad? Rika föräldrar är min kvalificerade gissning.

Hoppas att du googlar din väg hit, Blondinbella.

Hursomhelst - den här bruden skriver om absolut ingenting och ser ut som skit. Visserligen ser Alex Schulman också ut som skit, men lyckades hålla sig uppe ett bra tag.

Anyways; här får ni se dokumentären om min favoritblondin.



Jag skrattade högt och rått och det mesta, men vad jag nog (förhoppningsvis) aldrig kommer att glömma, var delen när hon berättade om FFRI: Fina Flickor Röker Inte. Slutet på videon kunde heller inte varit bättre.

1 kommentar:

Z sa...

Haha, Blondinbella.se är ju guld!
Det bästa var ju när hon pratade politik. "Genom att handla mer stödjer vi de fattiga länderna som producerar varorna..."
D'oh!