söndag 28 oktober 2007

Det var en tråkig utekväll igår. Fast, när är det roligt att gå ut på klubb, egentligen? Jag vet inte vad det är med det, men jag gillar det inte. Har jag blivit för gammal? Gammal vid 21 (22 i november), klingar fint. För övrigt är det ingen stor skillnad på alternativa och icke-alternativa klubbar, bortsett från att musiken (oftast) är bättre på de alternativa klubbarna. Och jag gillar inte hela "Jag-är-för-häftig-för-dig"-inställningen som ofta ses på de alternativa klubbarna. Å andra sidan så finns "Jag-är-för-snygg-för-dig"-inställningen på icke-alternativa klubbar. Så det är en lose-lose situation. Krogen = scheisse.

45 minuter kvar innan Konsum stänger. Hundra år kvar innan jag orkar röra mig.

---

Ok, 15 minuter kvar innan Konsum stänger. I have to get going!

Lyssna på: Billy Talent - Fallen Leaves

2 kommentarer:

Kristoffer Viita sa...

Hah vilken härlig bitterhet, även om jag inte alls håller med. Klubb är fint.

Heidi sa...

Klubb är inte riktigt min grej. Uteliv överhuvudtaget är inte riktigt min grej. Jag tror nog att det är alkoholen som är boven, för min del. Jag + alkohol = bad combo.