torsdag 25 oktober 2007

Imorgon kommer bli en skön dag, till skillnad från denna. Dagen har gått segt och jag har, ärligt, inte ens orkat byta om från min bomullstunika som jag använder som nattlinne. Jag har strosat runt här hemma i grönvitrutiga ankelsockar, min vita bomullstunika och en grå tunika med hood, hela dagen. Och så har jag ätit pizza. Vad är det för en torsdag, frågar du dig kankse? För oss som inte får jobba, är det en helt vanlig torsdag. Så det så.

Åter till morgondagen.
Schemat ser ut som såhär: Klockan 10:00 ska jag få en ansiktsbehandling av min gamla kollega Anki Nilsson på Studio Znygg, sedan blir det shopping med Lisa. Efter det ska jag möta upp Ida som (äntligen!) är på besök från Stockholm. Det ska bli underbart att se både Ida och Lisa. Jag har inte träffat någon utav dom efter min semester i juli. Vad som sker sen är oklart, men jag är tveksam till att min rygg klarar av så mycket fler aktiviteter under dagen, så mest troligt lär jag åka hem och slänga mig i soffan, alternativt sängen, och invänta veckans avsnitt av Idol.

Jag har svurit åt att min laptop inte fungerat som den ska. Den vägrade under gårdagen hitta nätverk, och jag kunde därför inte koppla upp mig. Turns out att det var mitt fel. Jag hade, tydligen, råkat komma åt "trådlöst nätverk"-knappen, så datorn var helt enkelt inte inställd på att kunna kopplas upp trådlöst. Smidig tjej.

Lyssna på: The Coup - My Favorite Mutiny

Inga kommentarer: