onsdag 24 oktober 2007

Oj. Oj oj oj, vilken konstig dag. Konstig vecka. VeckOR! Allting har varit så konstigt sedan jag flyttade tillbaka till Luleå. Jag har förstört saker, både för mig och andra. Relationer har blivit komplicerade och i vissa fall även förstörda.

Och jag är så förvirrad, jag är så jävla förvirrad. Det är inte okej att det blev såhär, att det är såhär, att det var så det skulle sluta. Nej, det är för fan inte okej. Och det är definitivt inte okej att det finns en fortsättning. NEJ! Det slutade som det slutade och allting var ditt fel. Så låt det bara vara. Låt mig bara vara.

Jaha, bortsett från att allting är total chaos, så finns det väl inte så mycket mer att nämna. Jag är trött. Fruktansvärt trött. Mentalt och fysiskt. Imorgon ska jag dock till sjukgymnasten, återigen, för att se hur det går med min rygg.

Tinas trafikförsäkring betalar för övrigt ut 1000 kr till mig, för sjukhusbesök, sjukgymnast och för sveda och värk. Min sveda och värk tycker jag var värt mer än 500 kr, men låt gå.

Lyssna på: Muse - Unintended

Inga kommentarer: