onsdag 24 oktober 2007

Jag var försenad till sjukgymnasten. Som tur var visade det sig att min tid var 10 minuter senare än jag trodde, så då var jag faktiskt till och med lite tidig! Det händer knappast ofta.
Min nacke litar inte på mig än. Töntnacke, vad har du att säga till om, egentligen? Jag har repat mig snabbt och är "super-superduktig!", för att citera min sjukgymnast. Jag är nog beredd att hålla med. Ibland är jag super-superduktig.

Mirre ligger och sover bredvid mig. Den som ändå kunde sova hela dagarna... Som Tina aka Tina Kork (lol!!!).
Jag känner mig fruktansvärt sliten och trött, men jag har inte tid att nap'a. Jobb från 19:00 till 21:00 (tjejkväll på en salong) och efter det Grey's Anatomy. Mmm-bop a-doob-a-dop-dop doo-bop a-doob-a-dum-dum-doo-wop and so on, and so on... Hanson, allas våra 90-talsbabes.

Lyssna på: Muse - New Born

Inga kommentarer: